Veelgestelde vragen

Venditio B.V. houdt zich bezig met het bedrukken van diverse promotieartikelen en relatiegeschenken. Een gezond bedrijf in Hapert met 120 leuke medewerkers.

Artwork is het logo, de tekst of afbeelding die u graag op de badges wilt laten printen. Na het afronden van het orderproces in de webshop kunnen de bestanden ge-upload worden. Wij sturen u daarna een digitaal voorbeeld van de badges ter controle via email. Het digitale bestanden ontvangen we het liefst in een vector formaat (.eps, .pdf of .ai). 

Wij hebben standaard samples van naam badges op voorraad. Deze zijn kostenloos te bestellen via de link onderaan de homepage. 

Onze producten kunnen in een kleine oplage besteld worden. De minimum bestelhoeveelheid is begint vaak al bij 10 stuks.

Wij produceren alle producten s in eigen huis. Hierdoor kunnen wij uw bestelling op korte termijn produceren. De standaard productietijd is 5 werkdagen. Heeft u iets nog sneller nodig? Geen probleem! In overleg kunnen wij uw order sneller produceren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Ja, wij leveren ook naar het buitenland. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven waar de zending naartoe gestuurd moet worden. De transittijden en verzendkosten kunnen variëren per land.

U kunt bij ons altijd vrijblijvend een offerte aanvragen. U zit dan nergens aan vast. Hierna kunt u aangeven of u de offerte om wil zetten in een order. Het annuleren van een order is mogelijk tot het moment dat we een akkoord van u hebben ontvangen op de orderbevestiging en het digitale voorbeeld. Na uw schriftelijk akkoord kunt u de order niet meer annuleren, omdat uw bestelling na akkoord direct in productie worden genomen.

Wij verzenden  via een pakketdienst. Standaard levert de pakketdienst binnen 1 werkdag binnen Nederland en België. Voor leveringen in andere landen kan het wat langer duren. Wij leveren niet in het weekend.

Wij nemen klachten van onze klanten zeer serieus. Uiteraard doen we er alles aan om de producten te leveren zoals overeengekomen. Mocht het product desondanks niet naar tevredenheid werken of de opdruk afwijken van wat is overeengekomen, neem dan contact met ons op. U dient eventuele klachten binnen 5 werkdagen na levering per e-mail of per telefoon bij ons kenbaar te maken. Wij zullen uw klacht behandelen aan de hand van een fysiek exemplaar en/of foto's. U krijgt binnen 1 werkdag een reactie van ons. Wanneer uw klacht gegrond is, zullen wij de bestelling kosteloos opnieuw maken en opsturen. Redenen voor een gegronde klacht kunnen zijn dat de opdruk afwijkt van het digitale voorbeeld of dat het product niet of onvoldoende functioneert. U ontvangt uw bestelling binnen 6 werkdagen. Vanwege de gepersonaliseerde aard van de producten is geld terug helaas geen optie. De foutieve producten kunt u naar ons retour sturen.